top of page

REKLAMACJE I ZWROTY
ZAMÓWIEŃ HURTOWYCH

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Informujemy, że zakupiony towar nie podlega zwrotowi.

 

 

 

 

REKLAMACJA

1. Producent udziela 30-dniowej gwarancji od wad produkcyjnych.

 

2. Termin na złożenie reklamacji dla klientów C.H. PTAK (nie będących naszym butikiem partnerskim)

wynosi 3 miesiące od daty zakupu towaru.
 

3. Termin na złożenie reklamacji dla klientów będących naszym butikiem partnerskim wynosi

6 miesięcy od daty zakupu towaru.

 

 

Otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Fashion World
ul. Rembielińskiego 15
93-575 Łódź

 

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym poniżej.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany towaru na wolny od wad zwrócone zostaną koszty zakupu tego towaru poprzez korektę faktury. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacje bez dołączonego prawidłowo wypełnionego formularza reklamacji oraz kopii dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.

Do każdego produktu prosimy o załączanie osobnego formularza reklamacji.

O'LAVOGA ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

bottom of page